Istoric al brandurilor si companiei Orkla Foods Romania

2015: Wiesana se relanseaza cu doua sortimente: Wiesana Light&Fiber (18% grasime) si Wiesana Omega (Omega 3 si 6) care vin cu o reteta imbunatatita, inlocuind unii aditivi artificiali cu ingrediente naturale (suc de morcovi si suc de lamaie).

Brandul LaMinut isi extinde portofoliul cu doua produse noi: Sos de maioneza clasic si Sos de maioneza cu usturoi.

Ardealul lanseaza doua noi sortimente in gama de pate vegetal: ciuperci si masline.

Linco lanseaza un SKU unic pe piata de margarina din Romania: Linco pentru Piure.

Gama de produse congelate Linco se relanseaza cu un nou nume care comunica mai bine in categorie: Linco Patisero.

Margarina Fruhstuck se lanseaza si la caserola de 1kg.

2014: Orkla Foods Romania fuzioneaza cu compania Productia Ardealul.

Brandul Bunatati de la Bunica isi schimba logo-ul.

Brandurile Ardealul si Linco isi improspateaza look-ul cu noi ambalaje.

Ardealul lanseaza campania nationala “Romania are Fainosag”.

Se lanseaza Linco Placinte la tava – o gama de placinte traditionale cu patru sortimente: branza sarata, branza dulce si stafide, dovleac, mar si scortisoara.

2013: Linco lanseaza platforma sandvisurigustoase.ro si campania nationala pentru consumatori “1000 x sandwich maker’ .

Linco se relanseaza cu un nou design pentru ambalaje.

2012: Unirea lanseaza un produs inovativ in categoria de margarina: Unirea Experta Lichida cu 80% grasime.

Brandul Unirea este sponsor in cadrul celei mai cunoscute emisiuni culinare ale momentului.

Ardealul isi extinde gama de pate cu ‘Ardealul Specialitati’.

Linco aduce doua produse noi in gama de congelate: placinta greceasca si mini-rulourile grecesti.

ORKLA FOODS ROMANIA a achizitionat compania de distributie FDS.

2011: Brandul Ardealul lanseaza ‘Fainosagul’.

Wiesana se relanseaza, cu o noua reteta si un nou tip de ambalaj la caserola rectangulara, avand ca sustinere o puternica campanie de comunicare.

Brandul Unirea isi extinde portofoliul cu un nou SKU – Unirea Experta

Se lanseaza cartea Unirea “100 de secrete dulci”.

Brandul Unirea are primul spot TV.

Linco aluaturi congelate isi schimba look-ul cu un noi ambalaje.

Brandul LaMinut lanseaza primul spot TV

2010: Brandul LaMinut isi extinde gama de mustar cu doua noi sortimente - dulce si hrean.

LaMinut intra si in categoria de pate.

Tomi lanseaza pe piata primul ketchup romanesc special pentru copii: Tomi cel viteaz.

Unirea isi extinde portofoliul cu un nou SKU - Unirea Original 500g.

Linco Apetit se lanseaza si la caserola de 1 kg.

Gama de foi de placinta Linco se extinde cu o editie limitata de iarna - Foi de placinta cu scortisoara.

2009: Lansarea in premiera pe piata din Romania a unei game noi de margarina aliniata la cerintele europene si ale pietei - margarina profesionala fara acizi trans.

Brandul Unirea este relansat cu un nou design si imbogatit cu un nou produs dedicat pasionatilor de dulciuri: Unirea pentru creme.

Tomi vine cu un nou design si un nou tip de ambalaj - sleeve; se lanseaza si Marele Picant (1kg).

Wiesana se relanseaza, cu o noua reteta cu Omega 3 si 6, un nou design si un nou portofoliu.

Ardealul isi extinde portofoliul cu un nou pate de 300g, de pui.

2008: Orkla Foods Romania intra intr-o noua categorie de afaceri, a ingredientelor pentru panificatie si cofetarie.

Are loc relocarea activitatii din Craiova si Targoviste si concentrarea activitatilor de productie pe platformele de la Covasna si Bucuresti.

Se lanseaza Margarina cu ulei de masline Wiesana D'Olive, produs nou pe piata din Romania.

Margarina Linco este relansata, cu un nou ambalaj si un nou portofoliu, fiind sustinuta de promoŇ£ia "Inele cu diamante pentru mame briliante".

Pateul Ardealul se extinde prin lansarea cutiei de 300 g (porc), singura de pe piata cu capac resigilabil.

2007: Se relanseaza brandul Wiesana.

Tomi si Bunatati de la Bunica isi extind gama cu noi sortimente: Tomi Marele Dulce (1kg) si Tomi Pizza, respectiv Bunatati de la Bunica Sosuri pentru paste.

2006: Orkla Foods Romania achizitioneaza Royal Brinkers Romania, companie producatoare de margarina si aluaturi congelate, fondata in anul 1996. Se adauga astfel in portofoliu trei branduri noi: Linco, Unirea, Holland. 

Tomi isi extinde gama de produse cu Tomi Xtra Iute.

Se relanseaza brandul Ardealul.

2005: Orkla Foods Romania achizitioneaza producatorul de pate si conserve din carne Productie Ardealul (Covasna), fondata in anul 1994.

Tomi isi schimba look-ul, cu noi ambalaje si vizualuri.

2004: Orkla Foods Romania achizitioneaza fabrica de procesare legume/fructe de la Targoviste. 

Sunt lansate noi categorii de produse ale brandurilor Tomi si Bunatati de la Bunica: Tomi ketchup din rosii galbene, respectiv gemurile si dulceturile Bunatati de la Bunica (Targoviste).

2002: Este infiintata SC ORKLA FOODS ROMANIA SA prin achizitionarea Topway Foods International SA de catre grupul norvegian ORKLA FOODS INTERNATIONAL.

Sunt lansate condimente si legume deshidratate sub brandul Bunatati de la Bunica.

2001: Sunt lansate noi produse sub umbrela unora dintre brandurile deja existente: sucul de rosii Tomi, Fruhstuck cu calciu si 12 vitamine, margarina Bunatati de la Bunica cu ulei de masline, mustarul LaMinut si uleiul Allegria, apartinand Topway.

2000: Are loc lansarea brandului Bunatati de la Bunica, prin intrarea in categoria de mustar si sosuri pentru mancaruri a Topway.

1997: Ia nastere brandul Linco prin infiintarea fabricii de margarina Vitan de catre Royal Brinkers.

In acelasi an apare brandul de ketchup Tomi, apartinand Topway.

1996: Ia nastere brandul Ardealul prin punerea in functiune la Covasna de catre Productie Ardealul a primei unitati de productie de conserve de pate.

1995: Iau nastere brandurile WiesanaFruhstuck prin inaugurarea la Craiova de catre Topway a primei unitati de productie de margarina si grasimi vegetale in caserole din Romania.

Despre noi



Newsletter

Aboneaza-te la newsletter daca doresti sa fii la curent cu informatii despre Orkla Foods Romania, produsele si promotiile noastre.